maandag 27 februari 2012

Babykamer

Onze jongste is inmiddels al bijna 3 maanden, maar hier toch nog foto's van mijn maaksels voor de babykamer. Wat was het heerlijk om mij zo voor te bereiden op de komst van weer zo'n lief mannetje.

Deze visjeshanger staat in het 'Knippie Baby Creatief boek'.


Het patroon voor de kruikenzak heb ik uit Knippie Baby. De zak is gevoerd met badstof, waardoor hij lekker dik wordt en dus niet te heet voor de baby.


 Deze lamp hebben we gekocht bij Ikea. De oorspronkelijke stoffen lampenkap heb ik vervangen door een eigen genaaide.

Het idee voor de wiegdeken komt ook uit het Knippie Baby Creatiefboek. Ik heb de deken 'gevuld' met een lap dikke katoen,warm en veilig voor de baby.





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om het nog een keer op de foto te zien! Het zijn prachtige spulletjes. Geniet van je vakantie,
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kun je het patroon van de kruikenzak kopieren en sturen ?

    BeantwoordenVerwijderen