woensdag 11 april 2012

Gebreide laarsjes



Ik heb nieuwe slofjes / laarsjes gebreid voor onze jongste. Een leuk patroon met kabels.
Het patroon komt uit het boek 'cadeaus voor de geboorte' (Éditions Marie Claire). Ik heb 3 delen van deze serie en ze zijn alledrie erg leuk. Er staan zoveel prachtige babykleertjes in om te maken! Het volgende zit al bijna op de pennen: een stoer vestje.
Dit is modelnr 43. Ik moet bekennen dat ik ze er op de foto in het boek mooier uit vind zien. Ik heb de zool aan de zijkanten vastgebreid en daardoor is de zool vrij vierkant geworden. De veters heb ik er zelf bij gehaakt, zodat ze beter aan de voetjes blijven zitten.

2 opmerkingen:

  1. Snoezig zijn ze! Ik zie het al voor mij: een klein mannetje met deze lieve laarsjes (-: Lekker warme voeten, kunnen we wel gebruiken bij deze temperaturen. Al schijnt de zon vandaag.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schatjes.Zal vast lief staan!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen