zondag 8 juli 2012

Wasknijperswap

Ik heb meegedaan met de wasknijperswap van nederlandse swappers. Erg leuk om te doen en ook wel weer een uitdaging. Mijn maatje was Corry. Zij maakte voor de wasknijpers op de foto. Ze zaten in een zakje met een prachtige kaart eraan.


Ik ben gaan haken voor de wasknijpers.
Het lieveheersbeestje en het blauwe bloemetje komen uit het boekje 'gehaakte applicaties' van Brenda Smis.
Het patroon voor het hartje komt van deze weblog.
De beschrijving voor het roze bloempje vind je hier.
En tot slot het patroon voor het strikje.


Er moest een zakje bij en dat heb ik van stof gemaakt.






6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Het gehaakte strikje is echt enig!

    groetjes Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke knijpers heb je gehaakt!
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind beide swaps echt erg mooi gemaakt. Bedankt voor het delen van de patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke swap! Ik vind jouw strikjes echt leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker vrolijk zowel wat je gemakat hebt als gekregen hebt, veel plezier ermee.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke "handwerkknijpers" heb je gemaakt!! Ieder zijn ding. Hier hoef ik niet aan te beginnen. Dat wordt broddelwerk... Maar jij hebt er iets héél moois van gemaakt.
    Ook de knijpers van Corrie mogen gezien worden!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen