dinsdag 11 september 2012

Telefoonhoesje

Dit  telefoonhoesje heb ik voor een collega gehaakt. Ze had al eens eerder een bijpassende tashanger van mij gekregen.
Op de website van Garnstudio zag ik een leuk gehaakt telefoonhoesje  staan.
Ik heb dit patroon als inspiratie gebruikt voor dit hoesje.

De Granny Square op de voorkant heet 'Eureka', het patroon staat hier.
De Granny square 'Eureka'

Op de achterkant heb ik een paar stokjes met z'n drieën bij elkaar gehaakt, net zoals bij Granny Squares ook veel gebeurt.
De achterkant

4 opmerkingen:

  1. Lekker fleurig! Daar is je collega vast erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden.
    Grappig... Ik heb een tijdje geleden ook 2 van ongeveer dezelfde bedacht ;)
    Deze kleuren zijn ook leuk gekozen.

    Groetjes Sandy
    fröbelsite.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet ik voor mijn mobiele telefoon ook eens zo een leuk hoesje haken...

    BeantwoordenVerwijderen