maandag 10 juni 2013

Bloemen en slippers

In de afgelopen dagen heb ik een aantal kleine kadootjes gehaakt. De meesten daarvan zijn inmiddels weggegeven, dus kunnen de foto's op de blog.



Voor een collega maakte ik een kraamkado: een kledinghanger omgehaakt en versierd met bloemen.
Hoe je een kledinghanger kunt omhaken staat beschreven op de blog van Haken en meer.
Het klavertjevier en de kleine bloempjes (Bernagie) staan in het boek '100 bloemen om te haken en te breien'.




Voor een andere collega maakte ik een verjaardagskadootje: een sleutelhanger met bloempjes.
Het varenblad komt uit hetzelfde boek als hierboven.
De kelkbloempjes (Lathyrus) staan in het boek '75 vogels, bijen en vlinders om te haken en te breien'.


En ik maakte twee sleutelhangers met een zomers teenslippertje eraan, volgens het patroon van Maak het FF.




3 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes!
    Nu ik de slippers weer zie, ik heb ze vorig jaar voor de verjaardag van ons nichtje gehaakt - was een succes (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn stuk voor stuk mooie cadeautjes die vast allemaal heel goed ontvangen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die slippers zijn leuk geworden zeg! Waar pinterest alweer niet goed voor is :). Ook leuk als cadeautje voor de 4daagse, kwam er alleen wat te laat achter.
    Wat een leuk idee om bloemen op het hangertje te doen.
    Jammer dat ik jou collega niet ben :).

    BeantwoordenVerwijderen