vrijdag 5 juli 2013

Juffenkadootjes


De gehaakte sleutelhangers voor de juffen van mijn oudste zoon zijn inmiddels weggegeven. Mijn zoontje heeft zelf van klei hartjes gemaakt, die ik aan de sleutelhangers erbij heb gehangen. Dat viel nog niet mee, omdat het gaatje te klein was, of het kanten lint te dik. In ieder geval: volgende keer iets groter gat dus.

Hoe je van klei mooie hangers maakt kun je zien bij Little Red Home.
Deze bloem-sleutelhangers had ik op Pinterest gezien, maar zonder patroon. Daarom heb ik zelf het patroon erbij gezocht. Inmiddels zag ik de bloemen weer op Pinterest, maar nu mét patroon. De beschrijving staat hier, in het Zweeds en Engels.


Verder haakte ik voor stagiaire een vlindertje, dat ik met lintjes aan een sleutelhanger maakte.
De beschrijving voor dit vlindertje vind je bij Dinaz.

4 opmerkingen:

  1. Leuke sleutelhangers! De juffen boffen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt, jammer dat ik geen juf van je zoon bent...
    Bedankt voor de linkjes, die komen weer van pas. Ik heb trouwens al twee hartjes van je gemaakt, binnenkort blog ik er weer over!

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, schattig dat je zoontje zelf die hartjes gemaakt heeft. Volgens mij zijn juffen daar altijd blij mee, je kunt natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen. Bedankt voor de link, ik moet nodig weer eens wat posten trouwens.... Fijne vakantie!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes hebben jullie samen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen