zondag 14 december 2014

Feestmaand



Sinterklaasfeest ..... Kerstfeest ....... en ook nog een verjaardagsfeest. Onze jongste zoon werd vorige week 3 jaar. December is hier in huis echt een feestmaand.



Mijn zoontjes hielpen mij bij het maken van deze feestkrans: simpelweg waterballonnetjes met een speld in een piepschuim krans prikken. Er gingen zo'n 300 spelden en 500 ballonnetjes in deze krans. Een gezellig klusje!


De traktatie: een bootje, gevuld met een verpakt plakje ontbijtkoek. Het idee vond ik in een boek over traktaties.


Mijn zoontje speelt graag met zijn gereedschap, dus daar maakte ik bijpassende kleding bij: een bouwvakkershesje en een gereedschapsgordel.

2 opmerkingen:

  1. Heel wat leuke ideeën die je met ons deelt. Vooral die krans van ballonnen vind ik super geslaagd.
    Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Wat leuk om zo’n krans van ballonnen te maken.
    Dat hesje en gereedschapsgordel is een geweldig leuk idee. Heb je dit van een patroon gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen