donderdag 19 februari 2015

CAL deken klaar


Na 11 weken met veel plezier er aan gewerkt te hebben, is de deken van de Scheepjes CAL klaar!
Mijn zus en ik hebben gelijk op gewerkt hieraan, dat gaf een goede stok achter de deur om door te gaan en elke week 6 vierkanten af te krijgen.





De stapel vierkanten groeide gestaag. Zo'n stapel is al leuk om naar te kijken!


Alle granny's klaar, zo moet de deken gaan worden.


Ik heb de vierkanten met optie 2 aan elkaar gehaakt, dat is met vasten aan elkaar, met een losse ertussen. 



De rand heb ik zelf bedacht. Eerst een rij vaste - losse - vaste enz. toer 2: een stokje op de losse, een reliëfstokje op de vaste. Toer 3: vasten rondom. Toer 4: kreeftsteek rondom.



Het eindresultaat.
Ik heb gehaakt met heel veel bolletjes katoen van de Action. 




www.facebook.com/weblogJolanda

1 opmerking: