woensdag 29 juli 2015

Engeland



Vorige week hebben we een heerlijke week vakantie gevierd in Engeland. Het is ook zo'n mooi land!
Maar het betekende natuurlijk wel heel veel in de auto zitten. Ik maakte twee tassen voor onze jongens waar ze hun speelgoed voor onderweg in konden doen. De tassen hingen we aan de autostoelen.
De tasjes zijn gemaakt van geplastificeerd katoen en gevoerd met katoen.


In de rustige avonduren werkte ik verder aan een driehoekssjaal. Het patroon komt uit Simply Crochet nr 20. Ik haakte met sokkenwol, wat een leuk gestreepte sjaal opleverde. 

Het mooie blaadjespatroon valt helaas wel wat weg door de strepen.


Engeland is voor mij ook het land van de mooie handwerktijdschriften. Een boekhandel is gewoon een snoepwinkel! Ik kwam dus thuis met een flinke stapel bladen om na de vakantie nog veel plezier van te hebben. 

www.facebook.com/weblogJolanda

3 opmerkingen:

  1. Super dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Mooie tassenvoor de jongens. Mmmmm....ik zie dat jij je voorlopig niet hoeft tevervelen. Heerlijk, bladeren in tijdschriften. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de vakantie zo geslaagd was. Je kijkt er soms een heel jaar naar uit, en dan is het toch sneu als het tegen valt...
    Wat een handige en leuke auto-tassen heb je gemaakt! Die komen vast vaker van pas...
    Lekker zo'n sjaal als handwerkje mee, ik vind hem erg leuk!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die tassen, handig gedaan.
    En als de kinderen zoet zijn dan zijn de ouders ook zoet.
    Je boeken zien er ook veelbelovend uit.
    Mooi aandenken aan je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen