donderdag 30 juli 2015

Memo borden


Op zoek naar iets nieuws aan de muur wilde ik een fotobord maken. Eerst veel ideeën opgedaan op Pinterest en toen aan de slag. Ik had nog een stoffen pakketje van Xenos liggen, daar heb ik punten van geknipt en aan elkaar genaaid. Bij de Kringloopwinkel heb ik een grote canvasdoek gekocht (er stond een mooie afbeelding van Ot en Sien op, misschien komt die op een dag bij wijze van verrassing weer tevoorschijn). De stof en de linten heb ik aan de achterkant vastgeniet.



Een tijdje geleden maakte ik dit memobord naar het idee van Mumsboven. Alle gebruikte materialen heb ik bij de Action gekocht. De wasknijpertjes heb ik beplakt met Washitape, net als de rand van de snijplank. Een sierrandje getekend en nog extra wat knoopjes erop. Vlot klaar, maar wel een heel leuk effect.




2 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig! Leuk hoor. Grniet og evenvan je vakantie. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je memoborden zijn geweldig leuk!
    En idd ... bij de Action hebben ze veel knutselmaterialen en het kost bijna niets...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen